Subject: FW: Elektriprojekti kooskõlastustaotlus Otepää vallas Laukülas
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Dec 2023 12:54:41 +0200

registreerimiseks

From: Vissel, Hendrik <[email-masked]>
Sent: Thursday, December 7, 2023 12:47 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: RE: Elektriprojekti kooskõlastustaotlus Otepää vallas Laukülas

Tere!

Saadan projekti, mis on telefoni teel saadud märkuste järgi parandatud.

Laksi-Vastsemõisa-Antsi tee kõrvalmaantee 23130 1km ristumisele tegi
Teejoon OÜ taastamisjoonise, mis on kajastut ristumisjoonisel leht 6.

Lisaks saime teada, et riigile kuuluv maaüksuse 55701:001:0497 (Üla-Põksi)
volitatud isikuks on Transpordiamet. Varem arvasin, et see on Maaameti
halduses.

Parandatud projekt on alla laetav:

https://www.dropbox.com/scl/fi/rs0xr6to0vp24v6tqj3lz/IP4886_Koosk6lastusta
otlus.asice?rlkey=825mt6cbc5383w6t5esoyy0ep
<https://www.dropbox.com/scl/fi/rs0xr6to0vp24v6tqj3lz/IP4886_Koosk6lastust
aotlus.asice?rlkey=825mt6cbc5383w6t5esoyy0ep&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Hendrik Vissel

projekteerija

Mob   + 372  51 967 694

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://www.leonhard-weiss.ee

From: Vissel, Hendrik
Sent: kolmapäev, 22. november 2023 09:56
To: 'Peeter Uibo' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Elektriprojekti kooskõlastustaotlus Otepää vallas Laukülas

Tere!

Saadan Dropbox-i lingi

https://www.dropbox.com/scl/fi/6qy3ub1fs5l54htn3op0g/IP4886-Koosk-lastusta
otlus.asice?rlkey=joudl13fg5x864gdiexmjknrj
<https://www.dropbox.com/scl/fi/6qy3ub1fs5l54htn3op0g/IP4886-Koosk-lastust
aotlus.asice?rlkey=joudl13fg5x864gdiexmjknrj&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Hendrik Vissel

projekteerija

Mob   + 372  51 967 694

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://www.leonhard-weiss.ee

From: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 22. november 2023 09:45
To: Vissel, Hendrik <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Elektriprojekti kooskõlastustaotlus Otepää vallas Laukülas

Tere

Palun edastage mulle mingi muu projekti allalaadimisvõimalus.

Peeter Uibo

5159766

From: Vissel, Hendrik <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, November 21, 2023 11:33 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: Elektriprojekti kooskõlastustaotlus Otepää vallas Laukülas

Tere!

Palun kooskõlastada Enefit Connect OÜ tellimusel koostatud projekt IP4886
Sangaste uue peaalajaama väljaviigud. Sanagaste-Koke 10kV fiider. Lauküla
ja Sarapuu küla, Otepää vald, Valga maakond.

Projekt on alla laetav
<https://leonhardweiss-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/h_vissel_leonhard-
weiss_com/EY5HtSFSO6xPnGNcXO4s1boB_N9US6N0RCPAtAcPPy54wg?e=Gbv7o7>  IP4886
Kooskõlastustaotlus.asice

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Hendrik Vissel

projekteerija

Mob   + 372  51 967 694

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://www.leonhard-weiss.ee